Al voor de 12e keer is CSU trotse sponsor van het populaire radiospel Het Geluid op Qmusic. Ook dit jaar ontwikkelden we daarom een frisse, nieuwe radiocampagne. Waar vorig jaar nog onze schoonmaakcollega’s zelf de groetjes deden in de commercials, spelen dit jaar hun kinderen de hoofdrol! Didi (10), Jaymian (11), Jessy (6) en Steffie (5) mochten alle vier een dagje met hun papa of mama mee naar het werk. En dat was leuk! Ze vertellen zelf over hun ervaringen in de radiospotjes die je vanaf 12 augustus meerdere malen per dag rondom Het Geluid op Qmusic hoort.
Naast de radiospots hebben we op alle locaties ook korte video’s opgenomen. Parallel aan de radiocampagne kom je die vanaf 12 augustus ook tegen op onze socialmediakanalen, zodat wat je hoort indirect ondersteund wordt door wat je ziet, en andersom.
Met de verschillende opnames doorkruisen we ons werkveld: zo reisden we van Brabant via Groningen naar Amsterdam en weer terug, en bezochten we achtereenvolgens een pret- en vakantiepark, universiteit, eventlocatie en kantoor. Hoe kijken kinderen naar het werk van hun ouders? Vanuit hun belevingswereld worden verschillende elementen uit ons mooie en belangrijke schoonmaakvak belicht.
Luister hier naar het radiodebuut van Didi, Jaymian, Jessy en Steffie.
CSU zet jou voorop. Wij zorgen voor een baan in de schoonmaak die werkt voor jou. In de buurt én op tijden die passen.