Wist je dat CSU een van de oudste sponsoren is van PSV? Al meer dan 30 jaar maken we als schoonmaakpartner soepele een-tweetjes met de Eindhovense voetbalclub. Samen zorgen we voor de optimale beleving van medewerkers, bezoekers en natuurlijk fans. Door een opgeruimd stadion waar de fans zich welkom voelen. Door een schoon kantoor waar alle medewerkers met plezier aan de slag gaan. En door hygiënische faciliteiten, zodat de spelers met een fris hoofd aan de aftrap staan. Zo scoren we samen mooie resultaten. Ook op maatschappelijk gebied zijn we een sterk team. We steunen onder andere de PSV Foundation.
Sinds de zomer van 2022 geven we onze samenwerking nóg meer glans als lid van het Brainport Partnership. In deze samenwerking met andere topbedrijven zetten we ons in voor een gezondere, gastvrijere en gelukkigere werk- en leefomgeving. Ons doel is om iedereen in de Brainportregio de kans te geven om waardevol werk te kunnen doen. Want met de juiste balans tussen creatieve ‘spelers’ en ‘poetsers’ bouw je een winnend team.
Hoe goed kennen supporters van PSV hun eigen club? Samen met PSV stelden wij al twee jaar op rij fans op de proef met ‘Het Geluid van PSV’! Als sponsor van ‘Het Geluid’ van Qmusic is het geen verrassende stap dat CSU ‘Het Geluid van PSV’ in het leven heeft geroepen. Onze medewerkers zijn dagelijks aanwezig in het Philips Stadion en zorgen ervoor dat alles er spik en span uitziet. Mede daarom kennen wij de geluiden van de club als geen ander.
Schitteren op het veld én onder de sterren. Tijdens het CSU Champ Camp ging deze droom voor 50 PSV supporters in vervulling met een overnachting op het heilige gras van het Philips Stadion. Een unieke beleving voor onze relaties en hun kinderen
Voetballen en kamperen op het heilige gras van het Philips Stadion, de kampioensschaal vasthouden en een welterusten boodschap van niemand minder dan Luuk de Jong. Dit en nog veel meer beleefden relaties en collega’s van CSU tijdens CSU Champions Sleep.