Onderzoek
CSU opnieuw nummer 1 in schoonmaak Hoe goed kennen supporters van PSV hun eigen club? CSU en PSV stellen fans op de proef met ‘Het Geluid van PSV’. Iedere maand wordt een nieuw geluid geïntroduceerd en krijgen supporters de kans om het geluid te raden en zo unieke prijzen te winnen.
Als sponsor van ‘Het Geluid’ van Qmusic is het geen verrassende stap van CSU om ‘Het Geluid van PSV’ in het leven te roepen. CSU is een van de oudste sponsoren van PSV en sloot zich dit seizoen aan bij het Brainport Eindhoven-partnership. Werknemers van de facilitair dienstverlener zijn dagelijks aanwezig in het Philips Stadion en zorgen ervoor dat alles er spik en span uitziet. Mede daarom kent CSU de geluiden van de club als geen ander, en dagen ze supporters uit om te kijken of zij hun club net zo goed kennen.
Kans op mooie prijzen
Een seizoenkaart voor drie seizoenen, een jaar lang gratis schoonmaak bij jou thuis of een VIP-arrangement bij een PSV-wedstrijd. De supporter die ‘Het Geluid’ als eerste raadt, maakt kans op een van de vele mooie prijzen. PSV-fan en cabaretier Rob Scheepers maakt het geluid maandelijks bij de eerste thuiswedstrijd van de maand bekend.
Speel mee!
‘Het Geluid van PSV’ wordt maandelijks afgespeeld in het Philips Stadion en via de online kanalen van PSV en CSU. Neem alvast een kijkje op de actiepagina www.hetgeluidvanpsv.nl en doe mee!