MT500: CSU opnieuw nummer 1 schoonmaak

CSU is volgens MT/Sprout opnieuw de beste schoonmaakpartner van Nederland. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Management Team (MT500), een lijst van 500 Nederlandse bedrijven met de beste reputatie in het bedrijfsleven.

“Ons werk begint bij de medewerkers! We durven risico’s te nemen en willen leren. We handelen na 55 jaar nog steeds in de geest van oprichter Cor van der Heijden”, vertelt Esmée Ficheroux, Lid Raad van Bestuur trots. Alies ten Have, Lid Raad van Bestuur vult aan: “We willen de beste werkgever in onze sector blijven en zo goed doen voor onze 16.000 werknemers. Dat heeft ook een positief effect op onze klanten.”

Benieuwd naar onze visie? Je leest het hier.

MT500 2024 Esmée Ficheroux Alies ten Have

MT500

De MT500 is een jaarlijks onderzoek naar de reputatie van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Het onderzoek wordt uitgevoerd middels een peer-to-peer-beoordeling. Dat houdt in dat de respondenten alleen een oordeel vellen over bedrijven uit hun eigen branche. Meer informatie.