Kinderen van schoonmaakcollega’s de sterren op Qmusic

Banner CSU.nl nieuw

Al voor de 12e keer is CSU trotse sponsor van het populaire radiospel Het Geluid op Qmusic. Ook dit jaar ontwikkelden we daarom een frisse, nieuwe radiocampagne. Waar vorig jaar nog onze schoonmaakcollega’s zelf de groetjes deden in de commercials, spelen dit jaar hun kinderen de hoofdrol! Didi (10), Jaymian (11), Jessy (6) en Steffie (5) mochten alle vier een dagje met hun papa of mama mee naar het werk. En dat was leuk! Ze vertellen zelf over hun ervaringen in de radiospotjes die je vanaf 12 augustus rondom Het Geluid op Qmusic hoort.

Naast de radiospots hebben we op alle locaties ook korte video’s opgenomen. Parallel aan de radiocampagne kom je die tegen op onze website en vanaf 12 augustus ook op onze socialmediakanalen, zodat wat je hoort indirect ondersteund wordt door wat je ziet, en andersom. Met de verschillende opnames doorkruisen we ons werkveld: zo reisden we van Brabant via Groningen naar Amsterdam en weer terug, en bezochten we achtereenvolgens een pret- en vakantiepark, universiteit, eventlocatie en kantoor. Hoe kijken kinderen naar het werk van hun ouders? Vanuit hun belevingswereld worden verschillende elementen uit ons mooie en belangrijke schoonmaakvak belicht.

Het schoonmaakvak vanuit de ogen van een kind

Vanaf 12 augustus hoor je de spotjes dagelijks meerdere malen voorbijkomen rondom Het Geluid op Qmusic. Wil je meteen het radiodebuut van Didi, Jaymian, Jessy en Steffie horen? Beluister de spotjes hier allemaal.

De video’s bekijk je hier:

Didi (10 jaar) mocht een dagje met zijn moeder mee naar het werk. En haalde kattenkwaad uit bij mama ‘schoonmaakbaas’ Nabila bij de Rijksuniversiteit Groningen.

Jaymian (11 jaar) ging ook een dagje met zijn moeder mee op pad. En ontdekte dat mama Laila op haar telefoon ziet waar schoon moet maken bij CSU Uden.

Jessy (6 jaar) mocht een dagje met zijn vader mee naar het werk. Nu wil hij ook zo’n elektrische raceauto als papa ‘superheld’ Dennis bij de RAI Amsterdam.

Steffie (5,5 jaar) ging een dagje met mama mee naar het werk. Ze had een dag als een sprookje met haar moeder Kim bij Efteling Bosrijk.

Het waren vier fantastische dagen vol met verwondering en gezelligheid. Supersterren Didi & Nabila, Jaymian & Laila, Jessy & Dennis en Steffie & Kim: ontzettend bedankt! Trots op jullie, jullie hebben het geweldig gedaan.