Innovatie
Visie John van Hoof: “Wie vooruit wil, moet vooruit denken én versnellen.” John van Hoof, voorzitter van de raad van bestuur van schoonmaakbedrijf CSU, ziet dat schoonmaak sinds de coronacrisis de waardering krijgt die het verdient. “Tegelijkertijd is het zaak om te blijven vernieuwen, met technologie en sociale innovatie.” Dat zegt hij in een interview met Facto naar aanleiding van het Partner of Choice-onderzoek.
Volgens Van Hoof verandert schoonmaak van een transactie in een samenwerkingsverband, waar opdrachtgever en schoonmaakbedrijf tijd en geld investeren in de relatie. “Als die basis op orde is, kun je ook makkelijk inspringen op veranderende klantbehoeftes. Daarnaast zie je dat we meer en meer toe kruipen naar de uitgangspunten van een specifiek bedrijf in een specifieke sector. Innovatie spitsen we dan ook telkens toe op de betreffende branche.”
“We willen voor de facilitair manager een partner zijn die de doelen en de doelstellingen van zijn of haar organisatie begrijpt”, aldus Van Hoof.
Benieuwd naar het hele interview met John van Hoof? Lees gratis het Partner of Choice-Digimagazine van Facto