CSU streeft naar een schonere, socialere en groenere wereld

Visie top 3-schoonmaakbedrijven: Veranderende wereld vraagt om flexibiliteit en focus op de mens

Ondanks uitdagingen zoals personeelstekorten en inflatie, blijft de schoonmaaksector groeien, blijkt uit de cijfers van het marktonderzoek van Service Management. John van Hoof, Voorzitter Raad van Bestuur, blikt positief terug op 2023 en ziet een toekomst vol verantwoorde groei. Met een focus op innovatie en werkgeluk, streeft CSU naar een schonere, socialere en groenere wereld.

In 2023 heeft CSU belangrijke stappen gezet om het werkgeluk te verhogen en de ecologische voetafdruk te verkleinen. We blijven inspireren en innoveren, met een sterke basis die ruimte biedt voor ontwikkeling en leiderschap.

“Al 55 jaar is het onze drijfveer om de inzet van medewerkers te (h)erkennen. Alle initiatieven en innovaties dragen daaraan bij.
Niet alleen voor ons. Maar ook voor de komende generaties.”

John van Hoof, Voorzitter Raad van Bestuur

Voor 2024 en daarna verwacht CSU de groei voort te zetten, met een aanpak die gericht is op specifieke branches en markten. “Een stap richting het onbekende? Dat zien wij als een uitdaging. Sterker nog, we zien het als een kans. Onbekende paden zijn de routes naar nieuwe ontdekkingen. En juist daar liggen de grootste mogelijkheden verscholen. Die nieuwsgierige blik heeft ons het afgelopen jaar veel gebracht.”

CSU’s aanpassingen in 2024 zullen de organisatie dichter bij onze mensen en klanten brengen, met een cultuur waarin de mens centraal staat. Daarin borgen we de ruimte om te blijven investeren in opleidingen, leiderschapsprogramma’s, duurzaamheid en technologie. Door alle aanpassingen wordt ruimte gecreëerd om voort te zetten wat CSU bijzonder maakt: ondernemen en innoveren.

Lees het volledige artikel op Facto waarin John meer vertelt over de verwachtingen, kansen en uitdagingen op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en innovatie.