Een fijn, behaaglijk gevoel voor jou en je medewerkers in jullie werkomgeving. Dat doen we niet alleen door schoon te maken, ook door een gastvrije begroeting en een glimlach.
Facilitaire dienstverlening is veel meer dan een schone vloer of een frisse vergaderzaal. Het gaat om het creëren van een prettige werk- en leefomgeving, van een beleving. Medewerkers met een glimlach en een vriendelijke begroeting horen daarbij. Voor ons vanzelfsprekend, want hospitality zit als rode draad door ons DNA verweven.
Onze medewerkers combineren een passie voor schoon met gastheerschap. Niet alleen door de deur open te houden, maar door te zorgen voor een totaalbeleving. Door te zorgen voor lekkere koffie en een lekkere geur bijvoorbeeld. Zodat jij en je collega’s zich fijn voelen in de eigen werkomgeving.
Een gastvrije medewerker is de basis voor iedere vorm van gastvrijheid. Toch zijn we ervan overtuigd dat we de klantbeleving nóg verder kunnen verhogen. Wat dacht je van een stille stofzuiger, een representatieve werkwagen, een opfriskit in de sanitaire ruimte of geurbeleving? Het zijn de kleine dingen die het verschil maken.
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden om hospitality binnen jouw organisatie te verbeteren? We inspireren je graag.
Op welke manier kan het ontwerp van de omgeving bijdragen aan meer betrokkenheid en een nieuwe mindset van je medewerker én je klant? In deze video kijken we door de lens van gedragsontwerper Arjan Postma naar de toekomst.
Ook leuk, deze gids die helemaal in het teken staat van nudging! Met nudging kun je medewerkers, klanten of bezoekers op een ongedwongen, vaak onbewuste en leuke manier een zetje in de gewenste richting geven.