Innovatie
Monique testte CSU’s visuele arbeidsovereenkomst: ‘Ik zou zo tekenen’ De schoonmaakbranche ontwikkelt zich snel, aangejaagd door de krapte op de arbeidsmarkt en de verandering in kantoorgebruik. Schoonmaakbedrijven zetten onder andere steeds meer in op hospitality. De schoonmaak moet gastvrijer. Hoe gaat dat er het komende jaar uitzien? Servicemanagement praatte erover met Diane van Dijk, directeur commercie & hospitality bij CSU, en Laura de la Mar, eigenaar van Gastvrijheid in Bedrijf.
Bij hospitality, of gastvrijheid, denk je al snel aan een groet en een glimlach bij binnenkomst, een deur die wordt opengehouden en een lekker kopje koffie. Maar er komt nog zoveel meer bij kijken. Van Dijk: “Hospitality gaat over de totale beleving van de medewerker, de bezoeker of de klant. De beleving over het kantoor, maar ook over je organisatie. Hoe zorg je ervoor dat je de verwachtingen overtreft?”
Hiervoor lees je het interview op Service Management.